2012. április 4., szerda

Magamról

Kedves olvasó, aki e blogon ténfereg!


Sokan a sya.hu oldalról ismer(het)nek, ahol vanilla regisztráltam.
A név eredete egyszerű: szeretem a vaníliát(pl. fagyi, puding).
Jelenleg 3 író-közösség oldalán vagyok aktívan. Az első: sya.hu

Május 14.én (2012-ben) vanilla néven regisztráltam a http://www.amatormuveszek.hu/ oldalra.
 2012. Július 16.án stella néven regisztráltam a lidércfény oldalán, a linkje:
http://v2.lidercfeny.hu/start.php

Stella írói álnevemnek eredete se bonyolult vagy hosszú történetű.Nekem ez a név tetszik, így alkottam meg betűlehagyással Stella Stell(nem Stella Steel) álnevet. Viszont nemrég láthattam egy közösségi portálon, hogy bizony ez a név létezik.

A blog azért jött létre, mert pár napja megfogant bennem egy olyan blog(tudom,szóismétlés) jelenléte, melyen írásaimat közölhetem. Emellett láttam pár sya-s társ virtuális naplóját és ez is kedvcsinálóként hatott rám.

Kis korom óta kezdtem el alkotni, változó minőségben, változó témában és műfajban.
Tollam(vagy éppen ceruza) hegyéből mászott elő már egy dráma is, novella és vers egyaránt.

Szeretem a sc-fit, a fantasyt, így érthető, hogy miért alkotok ezek körében is hosszabb-rövidebb irományokat.

ui.: jelen írás tartalma változhat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése